Μ.Μ.Ε ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ [ Ολιστική μελέτη]

Το Τοπίο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

Το ελληνικό ποδόσφαιρο επηρεάζεται από τη σχέση ιδιοκτητών ΜΜΕ με ποδοσφαιρικές ομάδες. H κάλυψη των αγώνων σημαδεύεται από «διαίρεση» των ΜΜΕ. Ο σχολιασμός των ποδοσφαιρικών ζητημάτων σπάνια παρατηρείται ως «ουδέτερος».

Ενώ τα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο έχουν καθήκον να μεταφέρουν ειδήσεις στο κοινό τους, το στιλ της κάλυψης και η επιρροή της ατζέντας κάθε ομάδας είναι χαρακτηριστικά των ΜΜΕ στην Ελλάδα.

Κάποια ΜΜΕ κυριαρχούνται από πομπώδεις τίτλους και όχι ισορροπημένα ρεπορτάζ. Ασκούν πίεση σε αξιωματούχους των αγώνων και πειθαρχικά όργανα.

Τα επίπεδα μίσους αντιπάλων οπαδών όχι μόνο καταγράφονται στα ΜΜΕ, αλλά υποδαυλίζονται και αναζωπυρώνονται από τα μονόπλευρα ρεπορτάζ.